Asta-i campanie? Asta-i dezbatere de idei? Din asta ar trebui să înţelegem noi, românii, ce ne rezervă viitorul? Nu, mulţumim! După cum aţi citit în ediţia de azi, “Adevărul” vă propune o premieră în presa românească: o distanţare de fenomenul politic şi o reducere a interesului nostru faţă de acest domeniu până la un minimum care înseamnă strict informaţii utile pentru alegători. Şi asta nu oricând, ci cu două luni înainte de alegerile de la 30 noiembrie.
De ce acest gest? Pentru că am decis să ne protejăm! Să ne protejăm jurnaliştii, să ne protejăm marca. Ziarul “Adevărul” este unul dintre puţinele cotidiane care se află pe un trend ascendent în ultima vreme. Prin investiţii, prin muncă, prin sudoare, prin seriozitate. Prin respectul pe care îl acordăm cititorului, lucru care se vede şi în oferta tot mai variată de la zi la zi. În acelaşi timp, la rândul său, ziarul “Adevărul” şi-a câştigat respectul cititorului. Nimeni nu-l mai califică drept un ziar “stângist”, favorabil, prin tradiţie, PSD-ului. Puţini mai sunt aceia care-l “alintă” drept “ziarul lui Patriciu” şi aceia sunt doar răuvoitorii în a căror judecată conţinutul ziarului nu are relevanţă. Nu vrem să aruncăm toate astea la gunoi prin implicarea într-o campanie care se anunţă din ce în ce mai murdară şi care, oricâte eforturi ar face o publicaţie, va lăsa dâre de mizerie şi va crea victime colaterale.
Am stat mult să ne gândim dacă este măsura justă... Însă desfăşurarea evenimentelor de pe scena politică ne-a întărit încrederea. Dacă eşti decent şi bine intenţionat, nu te poţi aşeza la o masă la care se râgâie, se vomită şi se trag vânturi. Pur şi simplu, te ridici şi pleci. Te ridici şi pleci dintr-o campanie care nici n-a început bine şi deja atinge absurdul şi frizează
tragicomicul. Dintr-o campanie în care un lider de partid cu pretenţii de guvernare declară ritos că