Apple, care a vândut peste trei milioane de iPad-uri în primele 80 de zile de la lansare, ar putea introduce pe piaţă o nouă versiune a gadgetului în al doilea trimestru din 2011, potrivit analiştilor de la Goldman Sachs Group Inc, citaţi de Bloomberg. Noul iPad va avea un ecran de 9,7 inch şi ar putea fi mai subţire şi mai uşor decât primul, care a ieşit pe piaţă anul acesta, în luna aprilie. Potrivit analiştilor, gadgetul va dispune de o cameră şi un mini USB. La scurtă vreme de la lansare, tableta a devenit unul dintre cele mai bine vândute gadgeturi de la Apple, însă acum are de înfruntat concurenţa făcută de cei de la Hewlett-Packard, Samsung sau Research In Motion.
Potrivit estimărilor Goldman Sachs, numărul tabletelor vândute ar putea ajunge la 16 milioane în acest an, urmând ca anul viitor această cifră să crească de peste două ori, ajungând la 35 de milioane de unităţi. În trimestrul trecut, iPadurile reprezentau 12 la sută din vânzările totale ale Apple, ceea ce înseamnă în bani 2,17 miliarde de dolari. Săptămâna trecută, valoarea acţiunilor Apple a atins un nivel record, ceea ce a propulsat compania americană pe locul doi în lume după capitalizarea de piaţă. Acţiunile Apple au atins valoare de 292,76 dolari pe unitate, pe bursa de la New York, ceea ce conferă companiei americane o capitalizare de piaţă de 266 miliarde de dolari. (Raluca Ion)
Apple, care a vândut peste trei milioane de iPad-uri în primele 80 de zile de la lansare, ar putea introduce pe piaţă o nouă versiune a gadgetului în al doilea trimestru din 2011, potrivit analiştilor de la Goldman Sachs Group Inc, citaţi de Bloomberg. Noul iPad va avea un ecran de 9,7 inch şi ar putea fi mai subţire şi mai uşor decât primul, care a ieşit pe piaţă anul acesta, în luna aprilie. Potrivit analiştilor, gadgetul va dispune de o cameră şi un mini USB. La scurtă vreme de la lansare, table