Cu o denumire pompoasă, Brabus 850 6.0 Biturbo iBusiness are la bază modelul Mercedes W222, adică noul S preparat în versiunea 63AMG, bestia trezind invidii doar la simpla admiraţie a vitezometrului cifrat până la gradaţia de 400 km/h.
Ingredientele sunt ca la cartea de bucate a preparatorului tradiţional al casei din Stuttgart. Cilindreea de 5.463 cc a primit alezaje, astfel încât noul V8 rezultat are o capacitate de 5.912 cc. Apoi au fost grefate două turbo-compresoare cu debit mărit, pistoanele au fost forjate, a fost montat arborele cotit special ce trebuie să reziste la brutalităţi mai mari, plus multe piese interne “custom”, filtre performante, umblându-se în final şi la electronică.
Rezultatul este că cei 585 de căluţi de pe S-ul 63 AMG s-au înmulţit cu 265 CP, la 850 CP, în vreme ce forţa de împingere a celor opt pistoane sporeşte de la 900 Nm la 1.063 Nm. Transmisia de tipul AMG SpeedShift MCT-7 repartizează cuplul tuturor roţilor printr-un sistem integral de tip 4Matic. Cutia are şapte rapoarte şi trei moduri: “C”- Controlled Efficiency, “S”-Sport şi “M”-Manual.
În vreme ce namila S 63AMG “explică” tuturor că cele 4 secunde necesare pentru un sprint 0-100 km/h sunt mai mult decât mulţumitoare, Brabus 850 6.0 Biturbo iBusiness insistă însă că mai poate stoarce o jumătate de secundă din timpii cronometraţi, la 3,5 secunde. Viteza maximă creşte de la 305 km/h, la 350 km/h.
Frânele carbon-ceramice, noul spoiler agresiv şi fusta spate, jantele cu două mărimi mai mari care ajung astfel să măsoare 21 de inci în diametru sunt doar o parte din pachetul complet. De îndată ce te cuibăreşti în habitaclu, interiorul primitor revarsă o atmosferă de “lounge” asezonată cu gadgeturi de ultimă oră precum un monitor TFT cu diametrul pe 35 cm montat pe plafon, un iPad, iPod Touch, Mac Mini şi un TVApple, plus o conectivitate de top. Cele două fotolii indivi