Mii de bănăţeni au luat cu asalt, aseară, centrul comercial Iulius Mall, în speranţa că vor putea cumpăra marfă la preţ redus. Deşi s-au făcut cumpărături cu nemiluita, oamenii s-au plâns că reducerile aplicate au fost prea mici.
Organizatorii au promis opt ore de “giga reduceri” la cea de a patra ediţie a evenimentului “Veniţi la miezul nopţii”. În acest an, tema a fost “E-Night”, dedicată dependenţilor de Internet. Merită de reţinut jocurile de lumini şi lasere, insulele hight-tech, muzica electronic, însă doar atât. Cei mai mulţi care au ales să petreacă o noapte albă la cumpărături au fost extrem de dezamăgiţi de preţuri.
“Nu e nicio reducere special. A fost o păcăleală să atragă lumea. Au venit ca proştii şi s-au înghesuit degeaba. Aşa e la români”, a spus Alin Benescu, unul cei care au petrecut seara de sâmbătă la mall. “Reducerile sunt aproape cele din fiecare zi. Sunt dezamăgită. Când spui reduceri atunci tre să te gândeşti la ce se întâmplă la unguri sau austrieci”, a declarat Gabriela Asene, o altă timişoreancă dezamăgită.
Cu toate astea, cei care au ales să petreacă noaptea la mall nu au plecat cu mâinile goale, găsind câte ceva ce să pună în straiţă.
Vânzări de trei milioane de euro în trei oraşe
Pentru prima dată, Iulius Group a organizat "Veniţi la miezul nopţii" în aceeaşi zi şi aceleaşi ore, în trei oraşe: Timişoara, Cluj şi Iaşi. Organizatorii susţin că în cele trei malluri vânzările au depăşit, în total, 3 milioane de euro.
"Traficul mare şi vânzările înregistrate demonstrează că bănăţenilor le place să facă shopping la Iulius Mall, indiferent de oră. Foarte apreciată a fost tema petrecerii, lumea virtuală a Internetului şi Facebookului fiind de actualitate", adeclarat Cornel Veriguţ, Shopping Center Manager.
Sonique a fost la înălţime
De remarcat însă