Ii place sa controleze banii pe care ii investeste si se ghideaza dupa instinct. Camelia Sucu, una dintre cele mai cunoscute femei din mediul local de business, se autodefineste drept un “antreprenor instinctual”. Ea a vorbit despre investitiile pe care le pregateste in agricultura si planurile pentru Piata de Gros, in cadrul emisiunii Start-Up Wall-Street.
Medic de profesie, Camelia Sucu isi aminteste de primii pasi pe care i-a facut in antreprenoriat in anii ’90, definiti in primul rand de instinct.
“La vremea cand am intrat in zona de business nu stiam sa definesc antreprenorul si nici unde sa-l caut. Am fost aruncati intr-o competitie pentru care nu eram pregatiti. Antreprenoare am fost mai intai prin definitie. Faceam lucrurile absolut instinctual”.
Cunoscuta prin intermediul afacerii cu mobila de lux Class Living, Camelia Sucu a investit 5 mil. euro in proiectul Piata de Gros pe care il dezvolta din anul 2010. Dupa un rebranding (Piata de Gros se numeste acum Abundia) urmeaza investitii importante. Pietele din tari precum Spania si Polonia, pe care le-a vizitat in ultimii ani, vor constitui un exemplu pentru cum va arata Piata de Gros.
Situata in zona Berceni, Abundia are o suprafata de 12 hectare si 25.000 mp construiti si va atrage in acest an investitii de 1,5 mil. euro in modernizare si refacerea halei de refrigerare. Pentru urmatorii ani sunt planificate investitii suplimentare de aproximativ 5 mil. euro pentru construirea de noi hale.
“Cand am cumparat Piata de Gros stiam doar prin definitie ce inseamna. Ce am invatat este extraordinar de frumos, este insa si foarte greu. Sunt foarte multe informatii care nu ajung corect la producatori, acestia sunt dezamagiti ca trebuie sa plateasca atat de multe taxe”, explica Sucu.
Traseul nu a fost intotdeauna unul usor. Este nevoie de foarte multi bani pentru a investi in agr