TLC, canalul internaţional de divertisment şi lifestyle pentru femei, din portofoliul Discovery Networks, este disponibil, începând din luna martie, în pachetele de bază ale Romtelecom şi NextGen, alături de Discovery Channel şi Animal Planet.
Lansată în România în ianuarie 2011, televiziunea TLC difuzează programe documentare şi de tip "reality", despre subiecte variate, de la arta culinară, familie şi modă până la călătorii, sănătate şi întâmplări importante de viaţă, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.
Printre programele difuzate pe TLC se numără titluri cunoscute precum "Regele cofetarilor", "Poliţia vestimentară" şi "Rochia perfectă", cărora li se alătură serii noi, cum ar fi "Masterchef US" şi "Probleme stânjenitoare".
"Începând cu luna martie, oferim şi abonaţilor Romtelecom şi NextGen canalul TLC, care, la nivel global, este unul dintre cele mai apreciate posturi de televiziune. În Polonia, de exemplu, TLC este canalul de lifestyle numărul unu, atât în ceea ce priveşte audienţa, cât şi preferinţele spectatoarelor. Alături de Discovery Channel sau Animal Planet, TLC completează portofoliul nostru, oferind un conţinut unic, ce combină programele care ne ajută să ne îmbunătăţim viaţa de fiecare zi, cu cele care ne oferă şansa de a cunoaşte lumi şi preocupări diferite de alte noastre", a declarat Ada Roseti, director de programe pentru Europa de Sud-Est la Discovery Networks.
În luna martie, TLC difuzează, în premieră pentru România, cel de-al treilea sezon din "Masterchef US" - începând din 6 martie, dar şi alte seriale noi, precum: "Amish în lume" - un program despre un grup de cinci băieţi şi fete care decid să iasă din comunitatea Amish şi să călătorească la New York pentru a-şi testa principiile; "Fashion Star" - alături de Jessica Simpson, Nicole Richie şi John Varvatos, supermodelul Elle Macpherson oferă unui grup de 14 des