Mihai Gongu (32 ani), cel care in ultimii trei ani a fost director de creatie al agentiei Graffiti BBDO, este de la jumatatea lunii ianuarie noul director de creatie al companiei GMP Advertising.
El s-a alaturat agentiei de publicitate fondate de Felix Tataru dupa opt ani in care a lucrat in cadrul Graffiti BBDO, una dintre cele mai mari companii de creatie de pe piata locala, parte a grupului BBDO Romania. In ultimii trei ani a fost director de creatie a acestei agentii.
Gongu il inlocuieste pe Stefan Vasilachi, fost director de creatie a GMP Advertising, care de la finalul lui 2012 “a ales un alt drum in cariera”.
„Mihai are profil de neamt. Din ala creativ, a la Jung von Matt. Si GMP are nevoie acum de un om efervescent, foarte pasionat de creatie, dar ?i un om foarte daruit muncii. Nu poti sa scoti o idee senzationala decat dupa ce ai scris 1.000. Trebuie sa fii curios si sa vrei sa stii mai mult, sa incerci si, indraznind, intr-o zi o sa iti iasa. Cred ca Mihai este un astfel de om”, declara Andreea Nemens, director executiv al GMP Advertising. Citeste si:GMP Advertising o numeste director executiv pe Andreea Nemens. Felix Tataru: Eu sunt antreprenorOprescu: Terminam podul de la Mihai Bravu, stau calare pe constructorProfesorul Lucian Mihai se alatura echipei RTPR Allen & Overy
Managerul a intrat in publicitate in 2002, la Leo Burnett, unde si-a inceput cariera de copywriter. A continuat la Graffiti BBDO, unde a ocupat, pe rand, functia de senior copywriter, deputy creative director, senior creative al BBDO Berlin si din ianuarie 2010 director de creatie al Graffiti BBDO.
El a obtinut pana acum peste 50 de trofee in competitiile interne si internationale, inclusiv Agentia Anului la ADOR 2009 si Grand Prix la Effie 2012, a fost primul creativ roman in competitia Cannes Young Lions, in 2005 si a facut parte in ult