Companiile investesc milioane de euro în promovarea mărcii prin cadouri scumpe Vrei ca brandul tău să fie promovat de un preşedinte de ţară sau de un CEO? Trimite-i cadou un portofel din piele de crocodil sau un stilou cu cristale Swarovski, personalizate cu marca firmei. Produsele premium, chiar de lux, marcate cu emblema unei companii sau a unui produs sunt tot mai căutate de firmele din România pentru valoarea lor promoţională în parteneriatele de afaceri. În ultimi
Companiile investesc milioane de euro în promovarea mărcii prin cadouri scumpe
Vrei ca brandul tău să fie promovat de un preşedinte de ţară sau de un CEO? Trimite-i cadou un portofel din piele de crocodil sau un stilou cu cristale Swarovski, personalizate cu marca firmei.
Produsele premium, chiar de lux, marcate cu emblema unei companii sau a unui produs sunt tot mai căutate de firmele din România pentru valoarea lor promoţională în parteneriatele de afaceri. În ultimii trei ani, odată cu creşterea numărului investitorilor străini în România, au sporit şi pretenţiile în ceea ce priveşte calitatea şi unicitatea obiectelor promoţionale. A apărut astfel categoria promoţionalelor de lux, destinate de obicei partenerilor de afaceri, clienţilor cheie şi departamentelor de protocol ale statului român.
Oferta s-a diversificat de la portofele din piele de struţ, la rame de fotografii semnate de celebrul designer Emanuel Ungaro.
Cele mai multe astfel de produse provin din import, dar există şi producători locali, precum designerul de produse din piele Dan Coma. Furnizor permanent al Casei Regale, Dan Coma creează pentru companii obiecte de lux, precum casete din piele pentru ceasuri şi butoni, serviete şi portofele din piele de animale exotice (crocodil, struţ), portcarduri cu margini