IAB Romania, asociatia industriei romanesti de publicitate online, va finaliza pana la sfarsitul lunii septembrie procedurile de afiliere la forul international IAB US si IAB Europa, potrivit informatiilor afisate pe pagina de Internet a asociatiei.
Afilierea la IAB Europa va garanta accesul si participarea la studiile paneuropene privind mediul online.
De asemenea, IAB Romania a semnat deja pe o perioada nelimitata contractul de licenta pentru folosirea marcilor IAB US si va participa pe 18 septembrie la Adunarea Generala a membrilor IAB Europa in calitate de membru cu drepturi depline.
IAB Romania este singura asociatie care detine licenta de utilizare a numelui Interactive Advertising Bureau (IAB) in Romania, si care poate folosi marcile autorizate ale IAB US in activitatile pe care le desfasoara, in urma semnarii contractului cu asociatia americana de publicitate.
Aderarea la IAB Europe va oferi doua beneficii importante: pe de o parte, promovarea industriei de publicitate online din Romania la nivel european, prin implicarea in activitatile de comunicare ale IAB Europe, in materialele de prezentare ale asociatiei europene, si in studiile generate de aceasta, si pe de alta parte, acces la informatii si studii paneuropene la care contribuie si IAB Romania, in ceea ce priveste piata romaneasca, asistenta in construirea si implementarea de standarde in publicitatea online din Romania si in alte activitati ale filialei locale IAB.
''Aceasta integrare in structurile internationale a fost unul din obiectivele constituirii IAB Romania, si ne bucuram sa incheiem cu succes acest capitol, asa cum ne-am propus inca de la inceputul anului, si probabil pana la sfarsitul anului membrii IAB Romania vor beneficia deja de primele avantaje ale acestei aderari”, a declarat Cristi Petriceanu, vicepresedinte al Asociatiei si membru fondator al acesteia. @