Compania clujeană de lenjerie intimă a impresionat din nou juriul din capitala mondială a modei. Echipa de creaţie de la Jolidon ţine din nou prima pagină a publicaţiilor de specialitate.
Jolidon a strălucit din nou la Salonul de Lenjerie Intimă de la Paris, organizat săptămâna trecută. Designerii companiei au lucrat mai bine de o lună, pentru costumul de lenjerie intimă Prelude (marca de lux a companiei), pentru tema obligatorie Gourmandise (lăcomie culinară).
Tort de frişcă şi îngheţată
Practic, vestimentaţia a fost creată ca o imitaţie a unui tort de frişcă şi îngheţată. După cum ne-a declarat managerul de produs, Andreea Duma, costumul de lenjerie, sutien şi chilot, alb-fistic a fost conceput în stil retro, cu talie înaltă, pentru a da impresia de tort.
Nu a fost o simplă prezentare. Astfel, asistenţa - compusă din peste 1.000 de critici de modă, jurnalişti şi creatori - a avut parte de o surpriză inclusă în show: manechinul şi-a desfăcut elegant trena, care nu lăsa să se întrevadă nimic, expunând dintr-o mişcare creaţia premiată.
Un costum, două premii
Organizatorii au prevăzut patru premii la concursul celor mai importante dintre mărcile prezente la târg. A fost distinsă în primul rând tematica competiţiei - lăcomia la mâncare (tort, ciocolată, cireşe şi frişcă), creativitatea şi materialele, premiul juriului şi al publicului. Costumul Prelude a obţinut atât marele premiu, cât şi premiul publicului.
11 ani de participare
Jolidon a intrat în concurs alături de alte câteva zeci de firme. Acestea au prezentat moda toamnă- iarnă din sezonul 2009-2010. La ediţia recent încheiată au participat peste 500 de firme de profil, iar standurile au avut peste 25 de mii de vizitatori.
Firma clujeană participă de 11 ani la această manifestare bianuală, prezentând creaţii unicat. În urmă cu trei ani, „Dama cu camelii” a depa