Conducerea furnizorului dă din umeri şi spune că nu are nicio soluţie pentru a relua alimentarea cu apă caldă pentru cei care şi-au achitat datoriile. 1.700 de braşoveni au prins ultimul tren şi au renunţat la sistemul centralizat. La două luni de când CET Braşov a rămas fără gaz metan şi a lăsat aproape 20.000 de apartamente fără apă caldă, veştile date de către conducerea Centralei sunt la fel de proaste şi chiar dezarmante. Astfel, peste 60% din cei 31.000 de consumatori rămaşi „prizonieri” în sistem, respectiv cei care, în prezent, nu au apă caldă, au toate şansele ca la iarnă să rămână şi fără căldură, chestiune reconfirmată şi astăzi de către directorul CET, Florin Cuţitei .
Sfaturi.... „încurajatoare”
Reprezentanţii CET continuă să îi bage pe toţi consumatorii în aceeaşi oală şi o ţin una şi bună, că nu au nicio soluţie pentru a-i departaja pe bun-platnici de rău-platnici, fără a încerca măcar să facă ceva în acest sens. Conducerea furnizorului preferă să se plângă în continuare că peste 65% din clienţi nu plătesc şi că singura soluţia pentru remedierea problemelor este achitarea restanţelor.
Conducerea CET are şi un sfat pentru cei care au rămas racordaţi la sistemul centralizat: „ Atât noi, cât şi clienţii noştri care au rămas în sistem şi au facturile la zi, trebuie să îi determinăm pe cei care nu şi-au plătit facturile, că trebuie să achite ce au consumat până acum” , a explicat Florin Cuţitei.
Peste 1.700 de debranşări
Nemulţumirea braşovenilor faţă de proastele servicii oferite de furnizorul de energie termică în sistem centralizat se reflectă şi în numărul cererilor depuse pentru debranşare în special, pe ultima sută de metri. Astfel, până la data de 21 august, când a fost ultimul termen, peste 1.700 de consumatori captivi au decis să renunţe la (de)serviciile furnizorului. Anul