Bărbaţii preferă internetul pentru economia de timp, iar femeilor le place că au multe opţiuni. Noile tehnologii şi, mai ales, dispozitivele mobile cu acces la internet ne-au schimbat stilul de viaţă în aproape toate privinţele.
Acest lucru se observă şi în obiceiurile de consum, cumpărăturile online devenind o obişnuinţă pentru majoritatea românilor. Pentru că, în ultimii şase ani, „populaţia online" aproape că s-a dublat, crescând de la un miliard la aproape două miliarde şi, spun specialiştii, nu se va opri aici, retailerii se adaptează la cerinţele „internauţilor" şi încearcă să-şi atragă cât mai mulţi clienţi, oferind diferite reduceri şi promoţii.
Şi românii au observat acest lucru şi încep să se orienteze tot mai mult către mediul online pentru a-şi face cumpărăturile. Aproximativ 73% din utilizatorii de internet din România petrec până la două ore pe zi online pentru a efectua cumpărături, după cum arată un studiu recent al companiei de cercetare KPMG.
Serviciul, locul preferat pentru navigat
Când vine vorba de achiziţiile de pe internet, bărbaţii au obiceiuri diferite faţă de femei, arată extrabux.com. Ele cercetează piaţa în pauza de masă şi tot atunci cumpără ce doresc. Un studiu realizat de firma de cercetare britanică Ipswitch Inc. arată însă că nu numai în pauza de masă caută ofertele cele mai bune de pe net, ci şi în timpul orelor de program, acest lucru fiind valabil pentru 30% din angajaţi.
„Când am puţin timp liber, mai intru pe site-urile cu oferte, poate găsesc ceva interesant", a povestit Laura Negrea (28 de ani), contabilă în Capitală. Bărbaţii nu navighează, în general, pe paginile cu oferte de pe internet, însă petrec destul de multă vreme comparând virtual produse, mai ales la sfârşit de săptămână.
Bărbaţii cheltuiesc mai mulţi bani
De asemenea, reprezentanţii sexului tare cheltuiesc mai mulţi bani on