Luxosul studiu de la Detroit 2013, Hyundai HCD-14 Genesis Concept se va concretiza în producţia de serie ca viitorul Hyundai Genesis model 2015.
Cei cinci metri de răsfăţ au fost disimulaţi într-o o caroserie elegantă, unduitoare şi suplă care maschează masivitatea din înscrisurile din fişa tehnică. Hyundai Genesis 2015 se încadrează undeva în teritoriul dintre Lexus LS, Mercedes CLS şi Audi A8, iar deşi este vorba despre un model coreean, limuzina este extrem de complexă pe dedesubt şi facil de operat. Confortabilă şi lină, Genesis 2015 adoptă un design radical care însă nu sacrifică habitabilitatea interioară în favoare unor forme smulse de pe planşa de proiectare cu “forcepsul”.
Referitor la studiul iniţial, mixul de comenzi digitale şi analogice se întrepătrundeau la bordul Hyundai-ului HCD-14 Genesis Concept. Sistemele erau operate în mare parte prin gesturi ale mâinilor, dar existau şi dispozitive preluate din avionică ce urmăreau până şi mişcarea globului ocular. Cockpit-ul asimetric, orientat spre şofer, completa elementele de inspiraţie aeronautică.
Conceptul decadent chiar şi pentru 2013 va cunoaşte însă pe modelul de serie Genesis 2015 nişte elemente ceva mai convenţionale, dar absolut de neevitat la o maşină cu asemenea pretenţii: scaunele spate cu spătar variabil comandate printr-o tabletă, cotieră spate şi răcitor de şampanie, mai precis un Bentley Mulsanne la o şesime din preţ.
Ispita survine sub forma motorului aspirat Tau V8 îndesat sub capota lungă ce face uitată noţiunea de “turbo-lag”. Adăpostind o cilindree de 5.000 cmc, propulsorul dispune de injecţie directă de benzină şi control electronic al valvelor de admisie şi de evacuare. Puterea revărsată este de 435 CP la 6.400 rpm iar cuplul maxim atinge 500 Nm la 5.000 rpm, suficient pentru a avansa timpi de demaraj 0-100 km/h în 5 secunde şi acoperirea distanţei de 400 metri în 1