Lansarea în trimestrul doi al anului trecut a serviciilor de acces la internet la viteze de până la 120 Mbps - cele mai mari de pe piaţă chiar şi în raport cu liderul RCS&RDS - a fost unul dintre factorii-cheie în repoziţionarea pe piaţă a UPC şi a creşterii cu 4% a numărului de abonamente din 2011, a declarat Severina Pascu, directorul executiv al operatorului.
"Din trimestrul al doilea - momentul lansării serviciilor de date Fiber Power - se observă creşterea numărului de abonamente", a spus Severina Pascu. "Lansarea acestor servicii a generat o creştere foarte bună a tuturor segmentelor, nu doar pe internet."
Pascu a menţionat ca surse de creştere şi introducerea unor noi pachete de telefonie, cu minute incluse şi includerea în ofertă a unor telefoane fixe fără fir (cordless).
"Impactul acestor două schimbări, realizate pe baza unor studii finalizate în 2010, a fost unul foarte bun."
UPC a raportat un avans de 30,7% al abonaţilor pe telefonie fixă în 2011, la 184.100 de utilizatori.
Pe segmentul TV compania s-a concentrat puternic şi pe segmentul clienţilor din zona de vârf, încercând astfel să fructifice faptul că e singura companie care oferă şi conţinut 3D, pe lângă posturi HD şi funcţii precum recorderul digital. "Evoluţia pozitivă a fost efectul extinderii grilei de canale din portofoliul UPC România. Totodată, operatorul are cea mai mare grilă de canale HD transmise prin cablu - 13 - şi singurul operator care poate oferi abonaţilor conţinut 3D prin intermediul canalului High TV", a declarat Severina Pascu.
Compania a avut anul trecut şi venituri mai mari şi un număr în creştere de clienţi pe segmentul business, a spus Severina Pascu, fără a oferi detalii.
Piaţa a continuat să fie dificilă anul trecut, cu "presiuni" pe venituri în contextul competiţiei cu jucători precum RCS&RDS sau Romtelecom, însă venitul mediu luna