Domo, unul dintre cei mai mari retaileri electroIT traditionali din piata, a lansat pe 1 noiembrie aplicatia „Spune ce-ti doresti de Black Friday”, oferind posibilitatea clientilor sa isi comunice asteptarile.
Practic, aplicatia, simpla ca design si functionalitati, este realizată sub forma unui chestionar cu doar cinci întrebări, accesibil prin intermediul unui QR code şi/sau link web. Pentru ca rezultatele să fie cât mai exacte, Domo a alocat QR coduri diferite, în functie de localizarea geografică a respondenţilor şi în funcţie de platformele de comunicare stabilite. Participanţii vor putea accesa aplicaţia din orice magazin Domo, de pe site-ul Domo.ro, newsletter-ul Domo, campania de bannere care se va derula on-line sau din machetele de presă.
Pentru a fi mai motivati sa completeze chestionarul, Domo a pus la bataie si cinci tablete Prestigio ce urmeaza a fi oferite prin tragere la sorti. Valabilitatea studiului este 1-15 noiembrie 2013.
Pe langa ideea in sine, este de remarcat o diferenta majora in strategia jucatorilor majori de pe piata. eMag.ro, cel mai mare retailer online din tara, si-a gandit si negociat stocurile de Black Friday cu cateva luni in urma in timp ce Domo, daca va tine intr-adevar cont de sugestiile si dorintele clientilor, va trebui sa faca aprovizionari cu doar cateva zile inainte de eveniment.
„Rezultatele acestui studiu vor contribui la imbunatatirea intregului proces de ofertare pentru Black Friday. Vor fi avute in vedere aici atat aspecte care tin de ergonomizarea retelei de magazine si a site-ului Domo.ro, cat si adaptarea portofoliului de produse destinate acestui eveniment pentru fiecare target in parte”, subliniaza oficialii Domo. Sondajul poate fi accesat aici. PC Garage sau “loteria produselor”
PC Garage Grup, companie care detine PCGarage.ro, PCFun.ro, ElectroFun.ro si GarageMall.ro incearca sa isi m