Proiectele de conţinut online plătit nu vor funcţiona dacă nu vor avea o calitate foarte bună, sunt de părere specialiştii în domeniu, prezenţi la conferinţa RoNewMedia.
"Unul dintre punctele importante pentru BBC este acela că are un content de bună calitate care este scump", a declarat vineri Stuart McLennan, director BBC pentru pieţele din Europa Centrală şi de Est. "Suntem încrezători că audienţa se va îndrepta spre conţinutul de calitate", a mai explicat britanicul.
McLennan consideră că modul în care a evoluat Internetul de-a lungul timpului, respectiv obişnuirea consumatorilor aproape integral cu un conţinut gratuit, a reprezentat o problemă.
"A fost foarte important să faci oamenii să plătească pentru lucrurile de pe Internet", a povestit reprezentantul BBC, referindu-se în special la cazul britanicilor. El a adăugat că este de părere că oamenii vor înţelege că efortul financiar de a plăti pentru conţinut online merită.
"Oamenii încep să înţeleagă faptul că, pentru zece dolari pe lună, poţi obţine un content de calitate", a mai spus Stuart McLennan.
McLennan, despre platforma Facebook: Va adopta modelul abonamentelor
Directorul BBC pentru pieţele CEE este de părere că, în următorii cinci-zece ani, reţeaua de socializare Facebook va adopta "modelul abonamentelor".
Stuart McLennan consideră, de asemenea, că utilizatorii vor fi dispuşi să plătească, de exemplu, 3-5 dolari pe lună pentru profilul lor. "Facebook are content bun dacă ai o reţea bună de prieteni", concluzionat el.
Proiectele de conţinut online plătit nu vor funcţiona dacă nu vor avea o calitate foarte bună, sunt de părere specialiştii în domeniu, prezenţi la conferinţa RoNewMedia.
"Unul dintre punctele importante pentru BBC este acela că are un content de bună calitate care este scump", a declarat vineri Stuart McLennan, director BBC pent