Dintre acestia, peste 120.000 au ales cel putin un produs din oferta Black Friday in cele trei zile de campanie.
„Anul acesta Black Friday a confirmat comportamentul consumatorilor din primele zece luni ale anului, preferintele lor indreptandu-se spre produsele de mobilitate si spre cele care incorporeaza tehnologie avansata. Rezultate remarcabile s-au inregistrat pe categoriile de tablete si telefoane smart, unde s-au vandut de 4, respectiv de 5 ori mai multe produse fata de anul trecut”, spune Violeta Luca CEO Flanco. „Totodata, am remarcat un pragmatism ridicat al cumparatorilor care ne-au aratat in acest weekend ca stiu ce-si doresc, sunt informati si aleg ofertele in cunostinta de cauza”.Romanii au cautat produsele cu tehnologie de ultima generatie
In cadrul campaniei Black Friday s-au distins produsele premium, cu o crestere semnificativa a ponderii in mixul de vanzari. Cele mai cautate produse din oferta Black Friday au fost televizoarele Smart, care au reprezentat mai mult de jumatate din vanzarea totala de televizoare, notebook-urile, tabletele, telefoanele smart si produsele electrocasnice incorporabile. Ponderea segmentelor a fost echilibrata, mixul de categorii din oferta Black Friday fiind conceput astfel incat sa raspunda cererii pentru toate familiile de produse relevante.
In 2013, stocul total al produselor din oferta a numarat peste 450.000 de unitati, iar peste 2.000 de repere unice au fost incluse in campanie, cu reduceri de pret situate intre 10% si 80%. In primele 14 ore de campanie Black Friday, magazinele Flanco au generat vanzari echivalente cu 80% din vanzarea pe cele 3 zile de eveniment din 2012.
Citeste si:Ce nereguli au semnalat romanii catre ANPC de Black FridayBlack Friday 2013: Flanco a facut publica lista ofertelor de Black FridayBlack Friday 2013: lista magazinelor care iau startul vineri la "sarbatoarea reduc