Donatella Versace (56 de ani) a devenit director creativ al casei de modă în 1997, după moartea fratelui său. În prezent, aceasta deţine 20% din acţiunile companiei, în timp ce fiica sa Allegra a moştenit 50% din acţiuni după moartea lui Gianni Versace, în 1997. De când se află la „cârma“ creativă, Donatella a transformat numele Versace într-o expresie a luxului, devenind unul dintre brandurile preferate ale vedetelor.
„Weekend Adevărul": Care a fost ţelul stabilit când aţi acceptat să creaţi o colecţie pentru H&M? Ce aţi vrut să transmiteţi?
Donatella Versace: Prin această colecţie am vrut să arăt tinerilor din toată lumea ce reprezintă, de fapt, Versace. M-am gândit mult timp la faptul că există o generaţie nouă care nu ştie ce reprezintă această companie. Tinerii ştiu că Versace înseamnă glamour sau rochii incredibile purtate pe covorul roşu, dar nu cunosc în realitate ADN-ul acestui brand. Cred că am reuşit să demonstrăm, prin această colecţie, că Versace înseamnă şi distracţie, culoare, reprezintă atitudinea de a fi curajos şi modul prin care îţi poţi exprima adevărata ta personalitate. Cu gândul la ei am creat această colecţie etalon care este tot ce are Versace mai bun de oferit.
Colecţia cuprinde şi accesorii pentru casă, o premieră în cadrul acestor colaborări. De ce aţi ales să introduceţi aceste elemente?
Accesoriile pentru casă sunt adevăratele efigii ale casei Versace. Fratele meu Gianni a fost printre primii designeri care au introdus piese pentru decor în colecţiile sale. Astăzi au devenit reprezentative şi au ajutat la crearea unui univers Versace. Am vrut să împărtăşesc această lume clienţilor H&M de peste tot, aşa că am creat perne şi cuverturi folosind printurile mele «Tehno Japan». Sunt atât elegante, cât şi foarte colorate şi vesele. Sunt mândră că sunt primul designer care a introdus asemenea elemente în colecţiile lanţul