„Mai bine mai târziu, decât niciodată”, sună un celebru proverb. Pe care Mazda l-a aplicat pentru SUV-ul CX7. Lansat acum doi ani, CX7 nu a beneficiat decât de o singură motorizare, cea pe benzină de 2,3 litri şi 260 de cai-putere. O decizie greşită, spun mulţi analişti, pentru că cel puţin în Europa, SUV-urile sunt motorizate cu propulsoare diesel în proporţie de aproapr 80%. Iar asta s-a reflectat oarecum în vânzările SUV-ului Mazda în Europa.
Totuşi, oficialii companiei nipone spun că CX-7 s-a bucurat de succes încă de la lansare, pentru că, la nivel global au fost vândute aproximativ 190.000 de unităţi, modelul câştigând şi peste 15 premii.
Mazda CX-7 facelift se prezintă cu două motorizări, una nouă diesel şi cea consacrată pe benzină. Mult aşteptatul propulsor turbo MZR-CD 2,2 litri diesel produce 173 de cai-putere şi un cuplu de 400 Newton-metru, permite accelerarea de la 0 la 100 de km/h în 11,3 secunde şi o viteză maximă de 200km/h. CX-7 facelift diesel respectă normele Euro 5 şi are un consum combinat de 7,5 l/100 km.
La consumul redus contribuie direcţia asistată electric cu rol şi în ţinuta de drum semnificativ îmbunătăţită a noii versiuni.
Schimbări minore
La exterior, noul model păstrează şi accentuează linia spotivă, moştenită de la vechea generaţie, aducând şi elemente de noutate. Pentru un aspect mai dinamic şi mai sportiv, în partea din faţă a fost integrată o grilă în 5 puncte, iar spoilerul frontal adăposteşte noi faruri de ceaţă. Caracterul premium este de asemenea subliniat, atât grila, cât şi pragurile laterale ale versiunii facelift înglobând accesorii cromate.
Get the Flash Player to see this player. url=/editor_files/Flash/ANUL 2009/NOIEMBRIE/mazda/fujifilm 001.flv width=400 height=300 loop=false play=false downloadable=false fullscreen=true displayNavigat