În mod cert, în ultimii 46 de ani, de când Sir Richard Branson a lansat revista "Student", lumea s-a schimbat. Astfel, a replica succesul imperiului Virgin este o provocare din ce în ce mai mare pentru tinerii antreprenori din ziua de azi. Sursa: Reuters
Într-un articol publicat pe site-ul entrepreneur.com, miliardarul britanic Richard Branson trece în revistă schimbările care s-au derulat în ultimele decenii şi evidenţiază cinci reguli simple pentru a avea succes în afaceri, care erau valabile în anii ’60, aşa cum sunt valabile şi astăzi.
Acum aproximativ 50 de ani, revista "Student" îşi manifesta opoziţia faţă de războiul din Vietnam şi faţă de Războiul Rece. Astăzi, guvernele se confruntă cu ameninţarea terorismului şi instabilităţii în Orientul Mijlociu şi în Africa. Acum câteva decenii, pieţele americană şi cea europeană erau, în general, stabile. În prezent, puterea economică a statelor vestice este pusă la grea încercare de economiile emergente precum Brazilia, Rusia, India şi China, astfel încât noi pieţe şi oportunităţi în creştere pot fi găsite în întreaga lume, spune fondatorul imperiului Virgin.
Oportunităţi în online
Totodată, pentru promovare, firmele trebuie să treacă dincolo de canalele tradiţionale, TV, radio şi ziare, şi să-şi construiască o strategie puternică online via Twitter, Google+, Facebook şi prin noi aplicaţii precum Path şi Klout. "Asta înseamnă că majoritatea start-up-urilor pot demara cu bugete de marketing mai mici şi întreprinzătorii pot pătrunde mai rapid pe noi pieţe. Asta înseamnă, de asemenea, că o companie de succes trebuie să-şi apere poziţia, deoarece produsele sale se pot demoda la fel de repede cum au ajuns în vogă", spune Richard Branson.
Acesta menţionează că, în timp ce lumea este într-o continuă şi rapidă schimbare, paşii pentru a construi o afacere bună nu se sch