- Generozitatea – Balázs Attila, care a promis (si si-a indeplinit promisiunea) unor ziaristi napastuiti si pe care nu-i cunostea sa-i faca sa intre la Lectia montata de Victor Ioan Frunza, desi organizatorii spusesera ca e imposibil.
- Profesionalismul – actorii Teatrului National din Craiova, care-au venit cu totii la colocviul dedicat spectacolului lor cu Revizorul, si-au stat pina cind era sa le plece autocarul fara ei.
- Nefericitele greseli de tipar – pentru care de joi n-am avut curaj sa mai dau ochii cu nimeni, dupa ce a reiesit, intr-un interviu, ca Asa este (daca vi se pare) e scrisa de Goldoni.
- Capacitatea de admiratie – doi regizori din doua generatii diferite, Radu Afrim si Catalina Buzoianu, care-au venit constant la dezbateri si la spectacolele colegilor lor (la Exact in acelasi timp, D-na Buzoianu a stat in picioare aproape pina la sfirsit).
- Pierderea ritualica de vreme – colocviul despre Tinerii creatori intre neo-brutalism si neo-sentimentalism, o forma de non-comunicare intre generatiile de oameni din teatru care se repeta bianual, la Gala Hop si la Festivalul National, desi toata lumea stie ca e inutila.
- Generozitatea – Balázs Attila, care a promis (si si-a indeplinit promisiunea) unor ziaristi napastuiti si pe care nu-i cunostea sa-i faca sa intre la Lectia montata de Victor Ioan Frunza, desi organizatorii spusesera ca e imposibil.
- Profesionalismul – actorii Teatrului National din Craiova, care-au venit cu totii la colocviul dedicat spectacolului lor cu Revizorul, si-au stat pina cind era sa le plece autocarul fara ei.
- Nefericitele greseli de tipar – pentru care de joi n-am avut curaj sa mai dau ochii cu nimeni, dupa ce a reiesit, intr-un interviu, ca Asa este (daca vi se pare) e scrisa de Goldoni.
- Capacitatea de admiratie – doi reg