Pensionarii şi angajatorii îşi dau de ieri întâlnire într-un singur loc – noul sediu al Casei Judeţene de Pensii (CJP) Braşov, de pe strada 13 Decembrie. Cele trei servicii care formau Casa de Pensii s-au mutat în clădirea cu şapte nivele a unei foste bănci, iar ieri a fost prima zi de activitate. Pensionarii au fost impresionaţi de noul sediu, mai ales că nu trebuie să se mai înghesuie, ca pe coridoarele Prefecturii. Cei mai fericiţi au fost însă angajaţii CJP, care stăteau chiar şi 10 ore zilnic între zidurile vechi şi stinghere de la parterul Prefecturii Braşov. „E mult mai bine. E mai luminos, mai călduros. Suntem toate compartimentele la un loc. Înainte eram împărţiţi în trei locaţii. Circuitul actelor era îngreunat”, a declarat Gabriela Brănescu, şef Serviciu Stabiliri Pensii.
Mutarea a durat
două săptămâni
Mutarea lucrătorilor, a echipamentelor de calcul şi a dosarelor s-a făcut timp de două săptămâni, fără întreruperea programului de lucru cu publicul. În timp ce funcţionarii de la ghişee deserveau pensionarii, angajatele care lucrau la prelucrarea datelor se stabileau în noua clădire, ce are două subsoluri, patru etaje şi mansardă. „I-am mutat întâi pe cei de la Pensii, apoi i-am mutat pe cei de la ITC, conform «programului de mutare», în aşa fel încât să nu oprim activitatea. Noi am reuşit să continuăm activitatea cu publicul fără să creăm nemulţumiri majore”, a declarat directorul executiv al Casei Judeţene de Pensii, Ioan Pamparău.
Arhiva activă a fost mutată numai pe jumătate, iar pentru cea pasivă – cu dosarele „ieşite din pensie” – nu mai există loc.
Servicii integrate
Cea mai bună parte este că braşovenii nu trebuie să se mai plimbe de la un sediu la altul. „Putem spune că acum oferim servicii integrate. Pensionarul nu mai este trimis de la un sediu la altul: de la ITC, la sediul de pe Nicolae Bălcescu, d