Mediafax – Foto: Alexandru Solomon
Spectacular, firma care ar fi trebuit să administreze spațiul de reclame de la metrou în perioada 2011 – 2021, a rămas fără contract. Metrorex a decis pe 21 martie să rezilieze contractul cu Spectacular, potrivit Claudiei Dima, administrator Spectacular OOH & Printing.
Claudia Dima a evitat să precizez motivele invocate de cei de la Metrorex, rezumându-se la a spune că a fost vorba despre „interpretari personale ale juristului Metrorex”.
„Am fost nevoiți sa reducem personalul companiei cu 85%. Vom păstra celelalte nișe ale companiei și ne vom concentra pe achitarea creditelor bancare și ale furnizorilor. În aceeași măsură vom urmări în justitie litigiul cu Metrorex și cu managementul actual al Metrorex, în vederea recuperării prejudiciilor aduse companiei noastre”, a declarat Claudia Dima pentru paginademedia.ro.
Spectacular ocupa aproape 90% din potențialul de publicitate din metrou: coloane, pereți stații, pereți peron, proiecte speciale, digital signage, scări, turnicheți etc.
Metrorex a ales grupul de companii Spectacular în urma unei licitații care s-a desfășurat pe 11 august 2011 și la care au mai participat Euromedia și News Outdoor, după cum paginademedia.ro a anunțat AICI.
În urma licitației, Spectacular Group of Companies a câștigat spațiile care până la momentul respectiv fuseseră administrate de Euromedia, membră a rețelei de publicitate outdoor Epamedia.
Înainte de pitch (licitație în termeni de specialitate), grupul Spectacular administra 50% din potențialul de suporturi care se pot instala la metrou, potrivit declarațiilor companiei. Mediafax – Foto: Alexandru Solomon
Spectacular, firma care ar fi trebuit să administreze spațiul de reclame de la metrou în perioada 2011 – 2021, a rămas fără contract. Metrorex a decis pe 21 martie să rezilieze contractul cu Spectacular, potrivit C