Noul spot de promovare a revistei de cultură, care îl are în centru pe artistul Guess Who, vrea să sublinieze că publicaţia nu este doar pentru elite. Spotul „Cap versus minte“, care este un succes pe internet, a plecat de la ideea că reperele tinerilor sunt tot mai superficiale.
„Dilema Veche“, pentru minte, nu pentru cap
„Ai o dilemă, şi nu eşti singurul care crede că banul este singurul ce satisface toate poftele", sunt primele versuri cântate de artistul Guess Who pe fundalul spotului de promovare al revistei „Dilema Veche".
Melodia se derulează în timp ce pe ecran se succed imagini cu tineri preocupaţi de aspect. „Uite-o dilemă ce nu ţine de aspect", completează Guess Who, după care vine şi încheierea: „Degeaba ai capul pe umeri, dacă el, de fapt, e...gol".
Spotul „Cap versus minte" vrea să sublinieze importanţa unei publicaţii precum „Dilema Veche" într-o lume care se lasă sedusă de repere superficiale.
Ce-şi doreşte campania? „«Dilema veche» este percepută ca o revistă culturală sofisticată, adresată elitelor. Aveam nevoie să o prezentăm publicului larg într-o manieră prietenoasă, întrucât este în acelaşi timp o revistă interesantă, dar şi mai accesibilă decât îşi imaginează", explică reprezentanţii agenţiei Odyssey, cea care s-a ocupat de campanie. Iar soluţia a fost un concept creativ menit să pună în antiteză nevoia actuală a tinerilor de a arăta impecabil „versus" nevoia de a pune mintea la lucru.
Peste 50.000 de vizualizări pe internet
„Există multe produse de înfrumuseţare care să te ajute să arăţi mai bine. Dacă vrei să ai însă grijă şi de mintea ta, o poţi face cu «Dilema veche»", mai spun reprezentanţii agenţiei. Pentru a arăta că revista este accesibilă chiar şi în rândul tinerilor, agenţia a apelat, la sugestia clientului, la cunoscutul artist Guess Who, care a compus o melodie sp