Potrivit unui sondaj citat de Reuters, femeile continuă să apeleze la operaţii estetice sau la diverse produse cosmetice menite să le înfrumuseţeze, în ciuda actualei crize economice cu care ne confruntăm pe plan global. Sursa: AFP Astfel, sondajul, la care au participat 1.000 de femei, relevă faptul că 63% din doamnele cu vârste cuprinse între 18 şi 34 de ani apelează la procedee cosmetice de înfrumuseţare şi reîntinerire, în timp ce în grupa reprezentanetelor sexului frumos cu vârsta cuprinsă între 35-49 ani, procentajul este de 73%.
Aceeaşi analiză arată că 44% din femeile tinere consideră că injectarea Botoxului, tratament popular împotriva ridurilor faciale, este un procedeu "de rutină".
"Interesul faţă de îmbunătăţirea aspectului facial rămâne ridicat, în ciuda situaţiei economice", a declarat Gilbert Lee, un chirurg plastician din San Diego.
Alte statistici ale Societăţii Americane a Chirurgilor Plasticieni arată că procentul celor cărora li se administrează injecţii cu toxina botulinică A a crescut cu 8% faţă de anul trecut, iar numărul liposucţiilor, al liftingurilor faciale şi al implanturilor mamare a scăzut puternic.
Deşi tratamentul cu Botox este popular, sondajul realizat de E-Poll Market Research arată că bijuteriile sunt preferate unei operaţii de mărire a sânilor, în contextul actual. Astfel, 22% dintre femeile între 18 şi 34 de ani preferă un implant mamar unei brăţări cu diamante.
Realizarea pe plan profesional constituie o prioritate pentru respondente, din moment ce 68% dintre femeile din grupul cu vârste între 18 şi 34 de ani ar prefera o carieră de succes precum cea a celebrei Katie Couric (una dintre cele mai cunoscute jurnaliste de televiziune din SUA) aspectului fizic al actriţei Katie Holmes.
Numai 23% dintre femeile între 34 şi 49 de ani au declarat că ar