Grupul german Kaufland, liderul comerţului local cu afaceri de 1,45 mld. euro, are în plan deschiderea a 7-9 magazine anul viitor, urmând a menţine ritmul din 2013. Bugetul de investiţii poate fi estimat între 50 şi 90 de milioane de euro.
Germanii, care în anii de criză au fost unii dintre investitorii importanţi din comerţul local, se vor apropia astfel de pragul de 100 de hipermarketuri cu preţuri mici, o reţea de trei ori mai extinsă decât a următorului lanţ de hipermarketuri – Auchan – după numărul de magazine.
WikiZF: Profilul companiei Kaufland
„În prezent Kaufland operează în România peste 85 de magazine, din care, în anul calendaristic 2013, până în prezent au fost deschise şase unităţi. Acestea sunt amplasate în Paşcani, Rădăuţi, Fălticeni, Galaţi (cel de-al treilea din acest oraş), Ploieşti şi Petroşani. Până la sfârşitul anului vom mai deschide alte două sau trei magazine“, spun reprezentanţii grupului german. Până la finalul acestui an, potrivit datelor ZF, urmează a fi deschis de către germani un nou magazin în Bucureşti, amplasat pe platforma Electroaparataj – Pantelimon. De asemenea, germanii au început recrutările la magazinul din cartierul Militari – zona Valea Cascadelor din Capitală. De altfel, şi pentru anul viitor compania anunţă mai multe deschideri în Capitală. Continuarea pe ZFCorporate
Grupul german Kaufland, liderul comerţului local cu afaceri de 1,45 mld. euro, are în plan deschiderea a 7-9 magazine anul viitor, urmând a menţine ritmul din 2013. Bugetul de investiţii poate fi estimat între 50 şi 90 de milioane de euro.
Germanii, care în anii de criză au fost unii dintre investitorii importanţi din comerţul local, se vor apropia astfel de pragul de 100 de hipermarketuri cu preţuri mici, o reţea de trei ori mai extinsă decât a următorului lanţ de hipermarketuri – Auchan – dup