O arteră de circulaţie deosebit de deteriorată până mai deunăzi a fost Drumul Comunal DC 36 Feldioara-Crizbav. Plin de gropi şi chiar de adevărate cratere, drumul despre care vorbim face nu doar legătura între cele două comune, ci este străbătut zilnic de muncitorii care lucrează la Uzina “R”, ca şi de camioanele grele ce transportă material periculos în vederea prelucrării la fabrica menţionată.
Mult timp drumul a făcut obiectul unor vii dispute între conducerea uzinei, edilii celor două localităţi şi Consiliul Judeţean Braşov, fiecare parte făcându-le pe celelalte responsabile pentru (ne)executarea lucrărilor de reparaţii, reabilitare sau asfaltare. La un moment dat a intervenit şi Prefectura Braşov pentru medierea conflictului, dar totul fără o soluţionare rapidă.
Toate acestea au rămas însă de domeniul trecutului deoarece, în cele din urmă, primarul comunei Feldioara, Sorin Taus, a luat taurul de coarne, cum se spune, implicându-se în rezolvarea acestei situaţii, care nu putea trena la nesfârşit. Aşa se face că la sfârşitul anului 2009 s-a organizat o licitaţie în vederea reabilitării drumului cu pricina, care într-o primă fază a fost plombat, turnându-se şi un strat de uzură. Primăria a primit însă câteva miliarde de lei vechi pentru această investiţie, printr-o Ordonanţă de Guvern, dar în cele din urmă s-a apelat la un contract multianual pentru finalizarea lucrărilor, pentru că nimeni nu putea asigura fondurile necesare pentru terminarea acestei investiţii.
„Până la urmă
am făcut rost de
fondurile necesare”
„Drumul comunal care leagă Feldioara de Crizbav era într-o stare jalnică. Mi-am propus încă de la începutul mandatului meu să reabilitez sau să asfaltez această arteră rutieră, destul de circulată în special de autobuzele care îi duc pe navetişti la fabrică. A trebuit însă să mă ocup de alte investiţii în comună