Guvernul ungar a decis recent că maşinile marca Trabant, fabricate în regimul comunist, pot circula fără catalizator până în 2020. Astfel, a fost extins termenul-limită stabilit iniţial, care fusese anul 2008, relatează Reuters.
Decretul apărut în publicaţia oficială Magyar Kozlony se referă la toate maşinile Trabant şi Wartburg, dar şi la microbuzele şi camionetele Barkas, potrivit agenţiei MTI. Milioane de astfel de maşini circulau pe străzile din Europa de Est, însă producătorul lor a supravieţuit doar câţiva ani după căderea regimului comunist în Germania de Est.
Trabantul fabricat din duroplast a devenit o adevărată legendă alături de Volkswagen Beetle şi maşina britanică Mini. Aproximativ 40.000 de maşini marca Trabant circulă în prezent pe şoselele ungare. (A.E.M.)
Guvernul ungar a decis recent că maşinile marca Trabant, fabricate în regimul comunist, pot circula fără catalizator până în 2020. Astfel, a fost extins termenul-limită stabilit iniţial, care fusese anul 2008, relatează Reuters.
Decretul apărut în publicaţia oficială Magyar Kozlony se referă la toate maşinile Trabant şi Wartburg, dar şi la microbuzele şi camionetele Barkas, potrivit agenţiei MTI. Milioane de astfel de maşini circulau pe străzile din Europa de Est, însă producătorul lor a supravieţuit doar câţiva ani după căderea regimului comunist în Germania de Est.
Trabantul fabricat din duroplast a devenit o adevărată legendă alături de Volkswagen Beetle şi maşina britanică Mini. Aproximativ 40.000 de maşini marca Trabant circulă în prezent pe şoselele ungare. (A.E.M.)