Mesajele text transmise prin intermediul telefoanelor mobile in Statele Unite sunt populare indeosebi in randul adultilor cu varsta cuprinsa intre 18 si 34 de ani, care trimit, in media, aproximativ 13 mesaje saptamanal, arata studiul “Media in Mind” realizat anul acesta de Universal McCann si preluat de eMarketer.
Asadar, respondentii care fac parte din aceasta categorie de varsta au trimis 13 mesaje text intr-o saptamana, iar cei cu varsta intre 34 si 49 de ani au expediat circa 8 mesaje saptamanal, pentru ca cei trecuti de 50 de ani sa trimita doar 2 sms-uri/saptamana.
In acelasi studiu, efectuat insa in 2007, aproape jumatate din adultii americani chestionati au declarat ca nu au trimis niciodata un mesaj text.
In schimb, in acest an, doar 41% dintre cei intervievati au afirmat acest lucru, conform eMarketer.
Dintre respondentii de anul acesta, cu varsta cuprinsa intre 18 si 34 de ani, doar 22%, fata de 38%, cat s-a inregistrat in 2007, au sustinut ca nu au mai trimis vreodata un astfel de mesaj.
“Se pare ca acea categorie care include persoane ce nu au trimis in viata lor un mesaj text incepe, cu timpul, sa se micsoreze constant”, a declarat Graeme Hutton, senior vicepresedinte Universal McCan.
Mesajele text reprezinta inca o categorie neexplorata de marketeri, dupa cum releva o cercetare efectuata in februarie 2008. Proportia utilizatorilor de Internet chestionati care detin un telefon mobil si care au facut o achizitie dupa ce au primit un mesaj text este de doar 6%. Acest procent a fost mai ridicat in randul utilizatorilor tineri.
Aceste cifre scazute pot fi interpretate prin prisma afacerilor, care nu folosesc indeajuns de mult aceasta tehnologie, drept pentru care mesajele text nu reprezinta un mod efectiv de a face marketing pe piata.
Astfel, dintre utilizatorii de Internet din Statele Unite doar 6% (in