Coca-Cola, Heineken si Vodafone aduc aproximativ 70% din cifra de afaceri a UM (cunoscuta pe piata locala ca Universal McCann), agentia de media a grupului de comunicare McCann WorldGroup Romania, a declarat pentru Wall-Street.ro, Mihai Trandafir, directorul general al companiei.
Universal McCann lucreaza pentru 44 de clienti, iar anul acesta isi va majora cifra de afaceri cu aproximativ 15-20% comparativ cu 2011.
Businessul agentiei de media UM si al celei de creatie McCann Erickson este inregistrat pe aceeasi companie, adica BV McCann Erickson, agentie care anul trecut a avut afaceru de 47,6 milioane de euro. Astfel, nu exista date oficiale despre cifra de afaceri si profitul inregistrat cu exactitate de agentia de media condusa de Mihai Trandafir.
„Noi am crescut in ultimii doi ani, iar avansul vine din new business. Anul acesta vom creste cu 15-20% pentru ca vom culege roadele a ceea ce am castigat in 2011, cand nu am pierdut niciun pitch mare. Iar un client mare nu este neaparat unul de volum, ci unul care are potential in categoria lui. De asemenea, un client mare poate sa fie o companie care are in portofoliu branduri mari. De exemplu, majoritatea clientilor din top 10 advertiseri au bugete mari per total, dar sunt fragmentate pe branduri. Singura diferenta vine din telecom, unde companiile sunt monobrand”, spune Trandafir. Citeste si:Enoiu: Anul acesta avem un profit mai mic, dar cifra de afaceri este similara cu cea din 2011Coca-Cola, mai profitabila in T3Mihai Trandafir, Universal McCann: Crestem cu 15-20% anul acesta
Printre clientii castigati de UM in ultimii doi ani se numara Heineken, Friesland, Rompetrol, Vodafone sau Teamnet.
Managerul UM adauga ca doua domenii care au crescut anul acesta in ceea ce priveste investitiile in media sunt cele de retail si bere.
Citeste mai multe in articolul: Mihai Trandafir, U