Numărul celor care vizitează site-urile unor astfel de jocuri a ajuns la aproape 90 milioane de persoane în întreaga lume Cele mai interesante mişcări în industria de profil de anul
Numărul celor care vizitează site-urile unor astfel de jocuri a ajuns la aproape 90 milioane de persoane în întreaga lume
Cele mai interesante mişcări în industria de profil de anul acesta au fost modalităţile prin care giganţi precum Electronic Arts sau Activision au "înghiţit" competitorii mai mici care au dezvoltat jocuri cu mare succes la public.
Activision, compania care a publicat Guitar Hero, caută să-şi unească forţele cu producătorul celui mai vândut joc video la ora actuală, World of Warcraft. Între timp, Electronic Arts, creatorul mai multor serii de jocuri de mare impact, încearcă o preluare ostilă a companiei Take Two, cea care a lansat pe piaţă un alt mare succes, Grand Theft Auto.
La orizont se întrevede o afacere ce poate influenţa piaţa internaţională, mai mult decât agitaţia creată de ultimele achiziţii şi fuziuni. Este vorba de apariţia pe internet a unui întreg univers paralel al jocurilor online gratuite. Această mişcare a luat fiinţă în Asia şi a generat un model de afacere ce nu implică vânzarea unei carcase de 60 de dolari destinată consolelor.
Principalii jucători din acest segment de business nu sunt giganţi precum Electronic Arts sau Activision, ci mici companii de care mai mult ca sigur nu aţi auzit până în prezent. Calitatea jocurilor dezvoltate de aceste mici studiouri de creaţie nu este chiar cea mai bună de pe piaţă, iar majoritatea lor nu sunt compatibile cu consolele Playstation, Xbox sau Nintendo.
Cartela de acces, o afacere de 1,5 milioane de dolari lunar
Preţul însă este unul corect, jucătorii sunt entuziasmaţi, iar acest mod de a pretrece timpul liber a creat o nouă lume a divertismentului. "Dacă eşti un