Din această vară, faceliftul operat de Toyota pentru modelul RAV4 este disponibil şi pe piaţa românească. Schimbările nu sunt totuşi atât de evidente, la nivelul designului regăsindu-se în zona frontală, unde acum există o nouă grilă, faruri noi, iar capota motorului a fost redesenată. Că avem totuşi de-a face cu un facelift se vede mai bine din faptul că modelul este acum disponibil în trei versiuni de motorizare, având un preţ de start de la 23.587 euro (taxe incluse).
Versiunea de top a lui RAV4 este Luxury A/T Diesel D-CAT 2.2 L, care are un preţ de bază de 36.177 de euro, în timp ce cea mai ieftină variantă 4x4 costă 25.127 de euro. Versiunea entry-level este echipată cu un "benzinar" de 2 litri, 158 CP şi 198 Nm, fiind oferită atât în versiune cu transmisie manuală, cât şi într-o versiune cu transmisie automată de tip CVT.
Există două motoare diesel care respectă normele Euro 5 şi au o cilindree de 2.231 cmc, în timp ce unitatea pe benzină are 1.987 cmc şi dezvoltă 158 CP. Unitatea D-4D cu DPF oferă 150 CP şi un cuplu motor de 340 Nm, iar motorul 2.2 D-CAT dezvoltă 177 CP - în versiunea care echipează modelele cu transmisie manuală - şi 150 CP - în versiunea care echipează modelele A/T. Din această vară, faceliftul operat de Toyota pentru modelul RAV4 este disponibil şi pe piaţa românească. Schimbările nu sunt totuşi atât de evidente, la nivelul designului regăsindu-se în zona frontală, unde acum există o nouă grilă, faruri noi, iar capota motorului a fost redesenată. Că avem totuşi de-a face cu un facelift se vede mai bine din faptul că modelul este acum disponibil în trei versiuni de motorizare, având un preţ de start de la 23.587 euro (taxe incluse).
Versiunea de top a lui RAV4 este Luxury A/T Diesel D-CAT 2.2 L, care are un preţ de bază de 36.177 de euro, în timp ce cea mai ieftină variantă 4x4 costă 25.127 de euro. Versiune