Începând din această lună, în urma modificării Ordonanţei Guvernului nr.75/2001 privind organizarea şi funcţionarea cazierului fiscal cu Ordonanţa Guvernului nr.47/2007 privind reglementarea unor măsuri financiar-fiscale, certificatele de cazier fiscal nu mai sunt eliberate de către Direcţia Generală a Finanţelor Publice Braşov.
Potrivit unui comunicat de presă al DGFP Braşov, certificatele de cazier fiscal pentru înfiinţarea societăţilor comerciale, a societăţilor cooperative şi a cooperativelor agricole, pentru cesiunea părţilor sociale sau a acţiunilor, precum şi pentru numirea de noi reprezentanţi legali sau cooptarea de noi asociaţi sau acţionari, cu prilejul efectuării majorării de capital social, vor fi eliberate de către oficiile registrului comerţului. La Braşov, aceste caziere sunt eliberate de Oficiul Registrului Comerţului Braşov, aici urmând să se achite şi taxa prevăzută de lege, de 20 de lei.
Oficiul Naţional al Registrului Comerţului va solicita Ministerului Economiei şi Finanţelor, în format electronic, informaţiile necesare din cazierul fiscal al contribuabililor.
În situaţiile în care cazierul fiscal este necesar pentru alte activităţi decât cele menţionate, solicitanţii braşoveni se vor adresa în continuare Administraţiei Finanţelor Publice Braşov care va elibera certificatele de cazier fiscal pe loc, contra unei taxe de 20 de lei, achitate la unităţile teritoriale ale trezoreriei. Începând din această lună, în urma modificării Ordonanţei Guvernului nr.75/2001 privind organizarea şi funcţionarea cazierului fiscal cu Ordonanţa Guvernului nr.47/2007 privind reglementarea unor măsuri financiar-fiscale, certificatele de cazier fiscal nu mai sunt eliberate de către Direcţia Generală a Finanţelor Publice Braşov.
Potrivit unui comunicat de presă al DGFP Braşov, certificatele de cazier fiscal pentru înfiinţarea societăţilor com