O plimbare de patru ore prin magazine, care se încheie la o cafea şi o prăjitură, dar şi cu un gol de peste 100 de euro în buzunare – asta numesc femeile o şedinţă de shopping reuşită.
Pasiunea femeilor pentru tot ce ţine de cumpărături este cunoscută, dar care sunt detaliile ce transformă o simplă ieşire într-o aventură perfectă au reieşit în urma unui sondaj. 2.000 de femei, majoritatea cumpărătoare constante, au expus condiţiile pentru o expediţie de succes prin lanţul nesfârşit de magazine.
În primul rând, călătoria până la magazine nu trebuie să dureze mai mult de 25 de minute, altfel, nivelul confortului scade simţitor. Descoperirea unei piese vestimentare dorite de mult timp sau faptul că o mărime mai mică se potriveşte de minune sunt esenţiale pentru a face o femeie fericită în timpul unei sesiuni de cumpărături.
Nici voucher-ele sau bonurile cadou nu trebuie să lipsească, indiferent despre ce sumă este vorba. Femeile pot rezista la coadă fără să li se pară o corvoadă timp de şase minute, în medie, altfel experienţa devine uşor chinuitoare. Dar adevărata descoperire a studiului arată că, în realitate, femeile nu vor să se ducă la cumpărături săptămânal. Dacă toate sesiunile de shopping ar avea loc în condiiţile ideale, reprezentantele sexului frumos s-ar limita la cumpărături o dată la două săptămâni.
Acest lucru presupune să meargă singure, şi nu însoţite, şi să viziteze, în medie, şapte magazine, dintre care la două se reîntorc. Preferatele sunt brandurile vestimentare sau de înfrumuseţare. În timpul cumpărăturile, vorbitul la telefon este preferat, mai ales pentru sfaturi şi sugestii.
Adevărata provocare pentru femei este proporţia între timpul petrecut în magazine şi banii cheltuiţi. „O sesiune reuşită de shopping nu înseamnă ore petrecute prin magazine. Femeile vor să cheltuiască sume decente de bani şi să plece acasă înarma