Editia din acest an a festivalului ADOR, destinat creatiei in publicitatea romaneasca si relansat cu un nou regulament, cu scopul de a oferi credibilitate si relevanta, a atras inscrieri din partea a 36 de agentii, potrivit unui comunicat difuzat luni de organizatori. Din lista inscrierilor lipsesc, insa, nume notabile, precum McCann Erickson sau Leo Burnett&Target. Ultima zi de inscrieri a fost vineri, 21 august.
In total, au fost inscrise 221 de lucrari in cele noua categorii de concurs, la cea de-a opta editie a festivalului, care se va desfasura in perioada 7-10 septembrie, dupa cum au anuntat, luni, organizatorii. Gala de Premiere va avea loc in seara zilei de 10 septembrie, la Fratelli Social Club.
Au inscris lucrari: Academia Catavencu, adWork, Aevum, Arsenoaiei & Matasel, Brandstalk, Cupid Consultancy, DDB Bucharest, DraftFCB Bucharest, Eye Product, Gavrila&Asociatii, Graffiti BBDO, ICON Advertising, iLeo, La Luna, Loco Branding & Communication, MB Dragan, Mediaedge:cia, Mercury 360, Metromind, Next Advertising, Odyssey Communication, OMD, Papaya Advertising, Play Studio, Profil Communication, Propaganda, Publicis Romania, Saatchi & Saatchi Romania, Scala JWT Publicitate, Senior Interactive, Springer&Jacoby, Starcom MediaVest Group, Tempo Advertising, Utopium Advertising, Vitrina Advertising si Youngminds.
Participantii in competitie au putut inscrie lucrari expuse pentru prima data in perioada 1 mai 2007-1 mai 2009.
Andrei Bortun, general manager al organizatorului Millenium Communications, explica astfel nivelul participarii:“Bilantul inscrierilor este rezultatul mai multor factori. Unul dintre ei este criza din economie care a determinat agentiile de publicitate sa diminueze dramatic bugetele de participare la festivalurile de publicitate. Un altul il constituie masurile pe care le-am luat la nivel de regulament, structura