Diana Roman s-a nascut in Marghita insa de sapte ani locuieste in Oradea. Ea a terminat Facultatea de Stiinte Economice si are un master in Administrarea Afacerilor iar apoi a petrecut o perioada in compania Bechtel ca economist.
“Simultan cu jobul, am inceput proiectul totuldesprearomaterapie.blogspot.com ca si o joaca, o relaxare ca urmare a pasiunii mele pentru aromaterapie si uleiuri esentiale, viata sanatoasa si metode alternative de infrumusetare”, spune ea.
Ai si tu un proiect cu elemente de originalitate pe care ai dori sa il faci cunoscut cititorilor Wall-Street.ro? Trimite-ne un mail pe adresa AfacereaMea@Wall-Street.ro si vei avea sansa sa apari in cel mai citit cotidian online de business din Romania.
Principala provocare, ca in cazul multor alte start-up-uri, a fost lipsa timpului. “Provocarile au venit din toate partile: familie, prieteni, aparatul de stat, furnizori, clienti. In primul rand a fost greu sa-mi conving familia ca este un lucru bun sa las pe plan secund o cariera formata muncind pentru altii in favoarea propriei afaceri. Aveam totusi 23 ani si nicio experienta in conducerea unei business care presupune productie. Si mai ales un business care nu are precedent in Romania”, spune ea.
Apoi a urmat “partea interesanta” in care a avut de-a face cu institutiile statului. Legea care reglementeaza activitatea ei este facuta pentru productia de cosmetice si parfumuri la nivel industrial, nicidecum pentru cosmetica si parfumeria artizanala, subliniaza Diana Roman.
“Drept urmare autorizatiile le-am obtinut greoi, a fost o aventura sa convingem reprezentantii statului ca nu poluam, ca nu aruncam nimic in aer, ca produsele noastre nu dauneaza sanatatii si ca noi respectam legea respectiva intocmai doar ca la un nivel mai mic”.
Ulterior au aparut probleme cu sursa de ambalaje pentru produse.
In Romania nu exi