O echipa din Cluj-Napoca incearca sa se impuna pe plan international prin lansarea unui proiect ce promite o rata de conversie mai ridicata pe site-urile de eCommerce precum si reduceri pentru clientii site-urilor partenere. ShareYourCart.com are, la un an de la lansare, circa 900 de magazine client.
ShareYourCart ajuta managerii ce detin magazine de retail online sa atraga mai multi clienti motivand pe cei multumiti sa discute cu prietenii, pe retele sociale, despre produsele achizitionate. In schimbul “share-ului” pe retele sociale, clientul primeste din partea magazinului partener ShareYourCart.com un discount.
Actionarii proiectului sunt Adela Salagean (29 de ani, foto jos), care a lucrat si in cadrul altor proiecte precum agentia online Optimiser sau Atria.ro si Andrei Barabas (27 de ani). Barabas a realizat inca din studentie Winkel.ro, un startup axat pe studenti si de asemenea a fost partener in proiectul Cars2Sale.ro, proiect care insa nu a reusit sa atraga fondurile necesare pentru a continua activitatea.
“Dupa cum arata studiile noastre, expunerea magazinului pe Facebook creste cu 10% prin folosirea instrumentului ShareYourCart”, spune seful companiei, Andrei Barabas.
Andrei Barabas a aflat de proiectul AfacereaMea sustinut de Wall-Street.ro si a decis sa spuna povestea ShareYourCart. Ai si tu un proiect la inceput de drum cu elemente originale si care s-ar putea transforma intr-un succes? Nu ezita si scrie-ne pe AfacereaMea@Wall-Street.ro.
“Impreuna cu Adela am inceput proiectul in mai 2011 pentru a conecta Social Media cu eCommerce-ul, aducand astfel magazinelor online un plus de valoare prin expunerea produselor lor acolo unde sunt utilizatorii, intr-un mod neintruziv (cum sunt, de exemplu, reclamele). Viziunea noastra pentru proiect este ca aceasta conexiune sa fie facuta cat mai natural posibil, iar magazi