"Acum, din motive de securitate, nu prea am voie, dar sper sa ma eliberez, sa pot si eu...", a marturisit, ieri, presedintele Iliescu referindu-se la placerea de a sofa. El si-a luat carnetul de sofer "Acum, din motive de securitate, nu prea am voie, dar sper sa ma eliberez, sa pot si eu...", a marturisit, ieri, presedintele Iliescu referindu-se la placerea de a sofa. El si-a luat carnetul de sofer pe vremea cand era la Editura Tehnica si tot din acea perioada este si membru ACR. Timp de 20 de ani, a condus o Dacie si, daca ar fi sa-si aleaga acum o masina, aceasta ar fi "noua Dacia, care se va lansa anul acesta si care este foarte buna", a mai povestit presedintele. De zece ani, Ion Iliescu este si membru de onoare al ACR si, in aceasta calitate, a participat, ieri, la aniversarea unui secol de existenta a Automobil Clubului Roman. Actul de nastere al Clubului a fost semnat la 5 aprilie 1904, in Salonul de protocol al Hotelului Bulevard. Primul Cod rutier (1904), prima scoala de soferi, primele semne de circulatie pe soselele Romaniei, primele competitii sportive cu motor se datoreaza ACR. Pentru trecutul si prezentul ACR, presedintele Iliescu l-a decorat ieri pe presedintele Clubului, inginerul Constantin Niculescu, cu Ordinul Serviciu Credincios in grad de Cavaler. De asemenea, a fost decorat si presedintele Federatiei Internationale a Automobilismului, Max Mosley, cu Ordinul pentru Merit in grad de Comandor. Presedintele Iliescu a primit in dar o placheta aniversara si o cronica a celor o suta de ani de existenta a ACR. Un dar asemanator a primit si Nicolae Vacaroiu, fost elev al scolii de soferi ACR. Dupa traditionala cupa de sampanie, presedintele nu a rezistat tentatiei de a admira cateva automobile de colectie expuse in fata Cercului Militar. La sectiunea karturi, Ion Iliescu nu a lasat nici o pedala de acceleratie neincercata.