Cu o investitie de 20.000 euro, revista Farmaciilor Dona, care se afla pe piata de aproximativ 2 ani, a trecut prin experienta unui rebranding major.
Piata autohtona de farma este foarte activa si competitiva, motiv pentru care principalii jucatori isi perfectioneaza serviciile oferite. Ofertele sunt dintre cele mai variante, de la discounturi la promotii si carduri de fidelitate, pana la propunerea gratuita a unei surse de informare 'impachetata' cu stil. Revistele, care prezinta informatii si consiliere din domeniul medical, sfaturi utile despre produsele dermato-cosmetice si cosmetice, sunt oferite clientilor ca bonus de fidelitate.
Dupa doi ani de zile de la lansarea revistei Farmaciilor Dona pe piata, se simtea nevoia unei revigorari, mai precis trebuiau oferite servicii imbunatatite de informatii din domeniul medical pemtru o varietate mai mare de cititori. Cu o investitie de 20.000 euro, �Dona Info� - noul nume al revistei - si-a shchimbat formatul, care acum este mai mare, cu un numar extins de pagini, de la 16 pagini plus coperti pana la 36. Rubricile au fost de asemenea diversificate si extinse.
O astfel de revista poate sa atraga clienti, clienti care, odata familiarizati cu produsul, il vor cere constant la intrarea in farmacii. Acesta este si motivul pentru care tirajul a crescut considerabil de la aparitia revistei in farmaciile Dona, tirajul fiind acum de 80.000 de exemplare. �De la primul pana la actualul numar editat, tirajul a crescut gradat. Comparand ultimul tiraj al vechiului format cu actualul, acesta aproape s-a dublat�, a declarat pentru Wall-Street Georgeta Ionica, sefa Biroului de Promovare si Comunicare din cadrul Farmaciilor Dona.
Publicitatea reprezinta in cea mai mare parte sursa de existenta a unei astfel de reviste, in anul 2006, aceasta ocupand 75% din costurile editarii ei. �Odata cu realizarea noului format,