În cei şapte ani de când s-a oprit producţia serialului, costumul roşu nu mai este trendy, iar femeile frumoase, cu mici excepţii, nu mai sunt prea faimoase. Printre "mărcile
În cei şapte ani de când s-a oprit producţia serialului, costumul roşu nu mai este trendy, iar femeile frumoase, cu mici excepţii, nu mai sunt prea faimoase.
Printre "mărcile înregistrate" lansate de echipa condusă de David Hasselhoff se numără alergatul în slow-motion pe plajă, cu părul în vânt, eventual ud, şi respiraţia gură-la-gură extrem de senzuală.
În ciuda poveştilor "serioase" care sunt prezentate în fiecare episod, salvări de la înec, lupte pe viaţă şi pe moarte cu rechinii şi atacuri de criminali în serie, sexul este "esenţa" serialului.
"Baywatch", producţia TV cu femei frumoase îmbrăcate sumar se întoarce, ca alternativă pentru meciurile din Euro 2008
În cei şapte ani de când s-a oprit producţia serialului, costumul roşu nu mai este trendy, iar femeile frumoase, cu mici excepţii, nu mai sunt prea faimoase.
"Baywatch, echipa de intervenţie" a intrat în Guiness Book of Records ca cel mai vizionat program cu difuzare săptămânală din întreaga lume.
Serialul cu 11 serii a câte 20 de episoade, a fost difuzat până acum în peste 140 de ţări de pe toate continentele, şi a avut o audienţă însumată de 2,4 miliarde de telespectatori.
Printre "mărcile înregistrate" lansate de echipa condusă de David Hasselhoff se numără alergatul în slow-motion pe plajă, cu părul în vânt, eventual ud, şi respiraţia gură-la-gură extrem de senzuală. În ciuda poveştilor "serioase" care sunt prezentate în fiecare episod, salvări de la înec, lupte pe viaţă şi pe moarte cu rechinii şi atacuri de criminali în serie, sexul este "esenţa" serialului.
Personajele sunt întotdeauna dubios de atrăgătoare. Femeile, majoritatea blonde, au părul lung, st