Google+ nu va avea succesul scontat deoarece oamenii deja nu mai au timp pentru o noua retea sociala, considera Jeff Weiner, directorul executiv al LinkedIn. Eric Schmidt, CEO al Google, admite ca giganul pe care l-a condus in ultima decada ar fi trebuit sa se axeze mai mult pe conectarea oamenilor, o lacuna care a permis concurentilor precum Facebook sau Twitter sa se dezvolte.
Liderul LinkedIn nu crede ca Google+ va avea succes intr-o lume in care deja exista Facebook, Twitter si LinkedIn deoarece “nimeni nu mai are suficient timp liber”, scrie PCWorld.com.
Weiner spune ca Facebook este pentru a comunica cu familia si prietenii, Twitter pentru a trimite mesaje scurte de 140 de caractere in eter si LinkedIn pentru viata profesionala. Nu mai exista loc pentru o noua retea sociala. “Nu poti folosi simultan Twitter in timp ce folosesti Facebook sau Facebook in timp ce folosesti LinkedIn. In schimb, da, poti asculta radio sau «da un ochi» la televizor in timp ce stai si pe o retea sociala”, considera seful LinkedIn.
Pe de alta parte, Tom Anderson, fondator al MySpace, considera ca jocurile nu sunt deloc incheiate pe segmentul retelelor sociale si spera sa vada si alte retele dezvoltandu-se. Totodata, Facebook se pare ca ia foarte in serios Google+, altfel de ce ar investi mult timp pentru a scoate de pe site reclame la Google+ , incercand totodata sa opreasca oamenii sa importe contacte de pe Facebook pe Google+, se intreaba, retoric, PCWorld.com.
Eric Schmidt a admis intr-un interviu recent pentru CNN.com ca Google ar fi trebuit sa se axeze mai mult, in trecut, pe conectarea utilizatorilor, acest lucru oprind probabil dezvoltarea retelei sociale Facebook.
“In mod fundamenta, ceea ce a facut Facebook a fost sa gaseasca o modalitate de a afla cine sunt oamenii. Acest sistem a lipsit pe Internet. Google ar fi trebuit sa lucre