Asfaltarea Drumului Judeţean 713, cunoscut şi sub numele de Drumul Babelor, înseamnă în mod concret cel mai important pas spre colonizarea urbană a Bucegilor. Sub ochii noştri, ai tuturor, pe bani publici şi prin mimarea funcţionării unor instituţii care ar fi trebuit să apere de fapt Parcul Natural Bucegi (PNB), sit Natura 2000, s-a dat startul unor afaceri grosolane pe seama muntelui.
Reabilitarea DJ 713 Sinaia (DN 71) – Cabana Cuibul Dorului – Şaua Dichiului – Babele, cum se numeşte oficial lucrarea, este doar cel mai important pas dintr-o serie de proiecte care înseamnă de fapt cocoţarea turistului de asfalt până în preajma monumentului naturii Babele. Pentru turnarea asfaltului şi-au dat girul consiliile judeţene Dâmboviţa şi Prahova (pe teritoriul cărora se află drumul), dar şefii Partidului Democrat Liberal (PDL) de la Târgovişte au mai multe proiecte care trebuie să favorizeze umflarea conturilor personale prin exploatarea ultimelor petice de natură sălbatică: piste de schi, cabane montane, asfaltarea unui alt drum, DJ 714, care deschide calea gloatelor sau proiectul viitoarei staţiuni Padina – Peştera.
Cucerirea Bucegilor este un proiect mai vechi, vehiculat încă de pe vremea lui Nicolae Ceauşescu, care şi-ar fi dorit construirea în zonă a unei staţiuni turistice. Ce nu a îndrăznit Ceauşescu însuşi să pună în aplicare, deşi nu avea Comisia Europeană pe cap, au început să viseze potentaţii locali încă din epoca guvernării PSD. Aceiaşi care astăzi, grupaţi sub stindardul portocaliu purtat de Elena Udrea, ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului, îşi freacă mâinile fericiţi şi fac proiecte de pensiuni, moteluri şi hoteluri. Pentru că toate aceste planuri au primit OK-ul imediat ce Udrea a preluat portofoliul Turismului. Aceasta este secondată de preşedintele CJ Dâmboviţa şi al PDL din judeţ, Florin Popescu. Vicepreşedintele