• Aproape doua treimi din studentii de la universitatile de stat si private considera ca seminariile si cursurile pe care le frecventeaza le ofera informatiile necesare profesiei pentru care se pregatesc
Aproape doua treimi din studentii de la universitatile de stat si private considera ca seminariile si cursurile pe care le frecventeaza le ofera informatiile necesare profesiei pentru care se pregatesc, potrivit unui studiu, publicat joi de Agentia pentru Strategii Guvernamentale. Astfel, 74,5 la suta dintre studentii de la stat cred ca informatiile obtinute la cursurile frecventate sunt folositoare in foarte mare masura (13,5 la suta) si in mare masura (61 la suta) pentru profesia pentru care se pregatesc.
Studentii de la universitatile private sunt la fel de optimisti, 13,5 la suta dintre ei considerand ca seminariile si cursurile ii ajuta in acest sens in foarte mare masura, iar 50,2 la suta in mare masura. In plus, 77,3 la suta dintre studentii de la stat sunt multumiti si foarte multumiti de calitatea cursurilor si a seminariilor pe care le frecventeaza, iar aproape 72 la suta din studentii din invatamantul privat sunt de aceeasi parere. Circa 20 la suta din studenti, in cazul ambelor forme de invatamant, sunt putin multumiti de calitatea cursurilor. Numarul studentilor de la universitatile de stat care spun ca frecventeaza toate sau aproape toate cursurile si seminariile este dublu fata de numarul studentilor din universitatile private care se duc la toate sau aproape toate cursurile si seminariile. Astfel, 42,7 la suta din studentii de la stat spun ca frecventeaza cursurile si 63,5 la suta participa la seminarii, in comparatie cu 28,5 la suta din studentii de la universitatile particulare care se duc la cursuri si 33 la suta care se duc la seminarii.
• Aproape doua treimi din studentii de la univ