Era Bill Gates s-a terminat. Microsoft se va concentra in urmatorii ani pe segmentul de Internet si pe cel de aplicatii si produse de divertisment, trecand asa zisul segment desktop, al sistemelor de operare, pe plan secund
Microsoft Corp. si-a prezentat joi, in cadrul unei intalniri anuale cu analistii financiari, noile sale planuri de dezvoltare in perioada urmatoare. Potrivit acestora, Microsoft se va concentra mi mult pe segmentul de divertisment, unde pentru inceput va lansa un concurent pentru iPod-ul Apple, si pe segmentul de Internet, dorind sa obtina venituri mai mari din plasarea publicitatii online.
Directorul executiv al Microsoft, Steve Ballmer, a anuntat noua era in cadrul intalnirii anuale cu analistii financiari, scrie Washington Post. Bill Gates a lipsit de la aceasta intalnire, fiiind pentru prima oara in ultimii ani cand intrunirea nu este deschisa de discursul sau. Fondatorul si presedintele Microsoft a anuntat in urma cu o luna ca isi va limita in urmatorii doi ani rolul sau in cadrul companiei, si deja a inceput sa aiba mai putine responsabilitati, in acest moment fiind in vacanta in Africa.
Campionul inovatiei
Ballmer, impreuna cu noul Chief Software Architect la Microsoft, Ray Ozzie, au vorbit despre noile directii de dezvoltare ale companiei in fruntea carora se afla, acestea fiind semnficativ diferite de imaginea pe care o are gigantul IT in acest moment. �Eram o companie desktop � asa am fost priviti multi ani. Incercam sa dezvoltam doua noi segmente de baza ale afacerilor noastre: unul pe Internet si unul in divertisment�, a afirmat Steve Ballmer in incercarea de a creiona noua identitate a Microsoft.
CEO-ul Microsoft a mai spus ca traieste senzatia unei noi slujbe, cu noi responsabilitati, din momentul in care Bill Gates a anuntat retragerea sa treptata din fruntea Microsoft. �Parca as avea o noua slujba... T