Facebook a raportat pierderi de 59 de milioane de dolari, in al treilea trimestru, in ciuda faptului ca veniturile companiei au crescut cu 32%, comparativ cu perioada similara din 2011.
Cea mai populara retea de socializare din lume a obtinut venituri de 1,26 de miliarde de dolari, intre iulie si septembrie, relateaza BBC News.
Totusi, compania nu a reusit sa treaca pe profit nici in acest trimestru, dupa ce, in perioada aprilie - iunie, a avut pierderi de 157 de milioane de dolari. De altfel, de la listarea sa pe bursa din New York, in luna mai, pretul actiunilor sale s-a depreciat cu aproximativ 50 la suta.
Potrivit oficialilor companiei, 604 milioane din cei 1,01 miliarde de utilizatori acceseaza reteaua printr-un dispozitiv mobil. Astfel, compania se va concentra pe dezvoltarea mai multor produse si optiuni pentru platformele mobile.
Pe de alta parte, Facebook a anuntat ca veniturile din reclame au urcat cu 36 la suta, fata de trimestrul trei al anului trecut.
Facebook a raportat pierderi de 59 de milioane de dolari, in al treilea trimestru, in ciuda faptului ca veniturile companiei au crescut cu 32%, comparativ cu perioada similara din 2011.
Cea mai populara retea de socializare din lume a obtinut venituri de 1,26 de miliarde de dolari, intre iulie si septembrie, relateaza BBC News.
Totusi, compania nu a reusit sa treaca pe profit nici in acest trimestru, dupa ce, in perioada aprilie - iunie, a avut pierderi de 157 de milioane de dolari. De altfel, de la listarea sa pe bursa din New York, in luna mai, pretul actiunilor sale s-a depreciat cu aproximativ 50 la suta.
Potrivit oficialilor companiei, 604 milioane din cei 1,01 miliarde de utilizatori acceseaza reteaua printr-un dispozitiv mobil. Astfel, compania se va concentra pe dezvoltarea mai multor produse si opt