Orange, Vodafone si Cosmote, primii trei operatori de telefonie mobila de pe piata locala, si-au lansat ofertele de atragere de clienti noi.
Decembrie este si pentru telefonia mobila una din cele mai bune perioade de atragere de clienti noi, clientii cumparand adesea cartele sau contractand abonamente odata cu achizitionarea sau inlocuirea unui telefon mobil.
In ultimul trimestru al anului 2006 operatorii de telefonie mobila au atras aproape 1,7 milioane de clienti noi, din cei patru milioane de clienti noi adaugati pe durata intregului an.
Lupta de final de an pe clienti noi vine dupa un an in care industria locala de telefonie mobila a crescut peste asteptari, iar tarifele au continuat sa scada pe fondul concurentei tot mai puternice de pe piata. De la inceputul acestui an, cei trei operatori de telefonie mobila care sunt si cei mai activi de pe piata, au atras peste 3,7 milioane de clienti noi. Cel mai mare numar de utilizatori noi a fost raportat de Cosmote, peste 1,5 milioane de utilizatori, urmat de Orange cu aproape 1,3 milioane de clienti. Liderul pietei locale de telefonie mobila si-a reevaluat de cateva ori in sus obiectivele de crestere ca numar de clienti pe acest an, estimand ca ar putea ajunge curand la 10 milioane de clienti. La inceputul acestui an Richard Moat, seful Orange, estima ca operatorul va avea la finalul acestui an 8,7 milioane de clienti.
Ofertele lansate de cei trei operatori pentru perioada de sarbatori arata ca utilizatorii care contracteaza abonamente raman cea mai "vanata" categorie de clienti. Pe langa o serie de telefoane mobile care sunt oferite gratuit sau la pret redus, clientii care contracteaza abonamente pe o perioada mai lunga (doi ani) sunt si cei carora li se ofera cele mai consistente reduceri fata de tarifele de lista. Astfel, operatorii propun reduceri la plata abonamentului lunar sau