Producatorul de materiale de constructii Duraziv, detinut de omul de afaceri Daniel Guzu (foto), a anuntat o crestere a cifrei de afaceri cu 34% pana la 18 milioane de euro in 2011. Compania isi bugetase initial un avans al afacerilor de 25%, tinta revizuita pana la 30% ca urmare a vanzarilor din primul semestru al anului trecut.
Compania Duraziv a reusit ca in doi ani sa-si dubleze valoarea cifrei de afaceri ca urmare a lansarii mai multor produse noi. La sfarsitul anului 2009 compania raporta vanzari totale de 9 milioane de euro. In 2010, business-ul a crescut cu 50% pana la 13,5 milioane de euro. In acest moment valoarea totala a veniturilor este de 18 milioane de euro.
Pentru 2012, compania isi propune o crestere a business-ului de doua cifre, urmand a fi depasit pragul de 20 de milioane de euro. Vanzarile de vopsele au fost duble fata de cat se astepta compania initial. La sfarsitul anului aceasta divizie a totalizat venituri de 2 milioane de euro, respectiv 11,5% din business.
„Divizia de vopsele a crescut business-ul considerabil. Am reusit de asemenea sa vindem foarte bine adezivi atat in primele doua luni din 2011, cat si la sfarsitul anului”, declara Daniel Guzu, proprietar Duraziv. „Acestea sunt in mod traditional luni cu vanzari modeste, dar nu a fost deloc cazul la noi. Am fost ajutati mult si de linia de produse speciale aplicabile si la temperaturi de inghet”, adauga Daniel Guzu.
„Cresterea diviziei de vopsele mi-a confirmat ca in aceasta piata nu s-au schimbat multe lucruri. Daca reusesti sa aduci un element de noutate care sa raspunda unor nevoi concrete din piata poti vinde chiar si atunci cand piata e pe minus”, declara proprietarul Duraziv.
Daniel Guzu are o experienta vasta pe piata de vopseluri fiind fondatorul producatorului de vopsele Fabryo, companie din actionariatul careia a iesit in 2009 in urma unei tranzact