Prezenta la editia din acest an a Targului International de Retail si Real Estate MAPIC, Liana Dumitru, associate director in cadrul departamentului de retail al Colliers International Romania a precizat ca 40% dintre retailerii interesati de zona ECE analizeaza piata din Romania, in timp ce 30% dintre companiile care vizeaza CEE si-au manifestat interesul specific pentru tara noastra.
”Un exemplu elocvent pentru gradul de atractivitate a pietei de retail din Romania il reprezinta raspunsul companiilor prezente in acest an la MAPIC, in mod specific al celor axate pe dezvoltare in Europa Centrala si de Est. Astfel, aproape 40% dintre retailerii interesati de Europa Centrala si de Est analizeaza piata din Romania. Dintre acestia, 50 sunt retaileri noi, majoritatea provenind din Franta, Spania, Italia, Germania si Turcia. De asemenea, tara noastra se afla si in vizorul unei parti semnificative dintre dezvotatorii prezenti la eveniment – cca 30% dintre companiile care vizeaza CEE si-au manifestat interesul specific pentru tara noastra”, a declarat Liana Dumitru.Investitiile in retail la nivel european, in crestere cu 14%
Pe fondul evolutiei pozitive a pietei de retail de la nivel european, Romania capteaza din ce in ce mai mult atentia investitorilor si a brandurilor noi din retail, potrivit celor mai recente date publicate de Colliers International la MAPIC 2013.
Volumul de investitii in retail la nivelul Europei a atins €16.2 miliarde in ultimele sase luni ale anului – o crestere medie de 14% comparativ cu anul precedent. Cea mai mare crestere a volumului investitiilor, de 50% y-o-y, este inregistrata in Europa Centrala si de Est.
Citeste si:The Group intra in actionariatul OMD si PHD. Ce se intampla pe piata media dupa mariajul anului?Zece TV a obtinut licenta CNA si isi incepe emisia pe 10 decembrieSaatchi & Saatchi, argint la Golden Drum cu