Ruxandra Ion pare desprins din filmele SF, dar găselniţele hi-tech nu sunt suficiente.Shakespeare, un anonim prăfuitNeconvenţionalul piesei montate de regizorul Felix Alexa este contracarat Ruxandra Ion pare desprins din filmele SF, dar găselniţele hi-tech nu sunt suficiente.
Shakespeare, un anonim prăfuit
Neconvenţionalul piesei montate de regizorul Felix Alexa este contracarat violent de jocul împietrit al actorilor. Dinamismul culorilor, agresivitatea luminilor nu-şi găsesc corespondenţa în mişcările personajelor. Sleiţi de puteri, tinerii actori sunt mult prea atenţi la ceea ce spun şi fac, contorsionându-şi replicile într-un spaţiu prea strâmt. Lasă impresia că joacă într-o cutie de chibrituri care le subminează libertatea de mişcare şi de fantezie. În mod cert, publicul Teatrului de Comedie este tânăr, dar Shakespeare străbate cu greu până la el. Shakespeare al prezentului, "recondiţionat" de Felix Alexa, pare un anonim prăfuit şi cu prea multă morgă, înţepenit în trecut. Din prea mare respect pentru autor, regizorul n-a îndrăznit prea mult. Nici actorii.
Câinele Crab îşi joacă propriul rol
Dinamitat cu plictiseală din primele secunde, spectacolul mai are unele tresăriri de umor, dar prea puţine şi previzibile. Prezenţa în scenă a câinelui Crab, care îşi joacă propriul rol, căscând atât de real încât molipseşte, smulge aplauzele sincere ale multor puşti din sală. Deranjat de reflectoarele care l-au făcut vedetă, necuvântătorul asistă impasibil la urzelile de amor de pe scenă. Din când în când, mai şi aţipeşte, ignorând replicile care vâjâie ameninţător în lumea oamenilor.
Poveste siropoasă cu final aşteptat
În telenovela pentru elite a genialului britanic, doi tineri se îndrăgostesc de aceeaşi femeie. Îşi declamă pasional iubirea şi îşi pun prietenia la bătaie, sacrificând-o fără ezitare. Patima