Televiziunea Megamax, prezentă în România, Ungaria, Slovacia şi Republica Cehă, şi-a lărgit emisia la 15 ore pe zi şi vrea să se impună pe piaţa posturilor pentru copii din audiovizualul românesc, a declarat Katalin Radóczy, Chief Programming Officer la compania Chello Central Europe.
Lansat oficial în România anul trecut, după ce a început să emită în Ungaria, Megamax şi-a lărgit emisia de la 6 ore de difuzare (în momentul lansării pe piaţa audiovizualului românesc) la 15 ore, a anunţat compania Chello Central Europe, care deţine postul.
În acest context, Katalin Radóczy, Chief Programming Officer la Chello Central Europe, a declarat pentru MEDIAFAX că, potrivit cercetărilor de piaţă ale companiei, Megamax are ca ţintă o nişă pentru copii neexplorată de alte televiziuni din România.
"Canalul se adresează în special băieţilor, cu vârste cuprinse între 7 şi 14 ani, care au crescut deja cu Minimax. Megamax reprezintă o alternativă calitativă, cu care ne propunem să atingem poziţia de lider în segmentul vizat. Avem motive să credem în această reuşită, întrucât conţinutul achiziţionat provine de la cei mai mari distribuitori din lume, emisiunile fiind unice pe piaţa de televiziune. Megamax promovează eroii, chiar super-eroii şi, de asemenea, canalul este primul între posturile de copii care scoate în evidenţă emisiunile cu teme sportive, cum ar fi baschetul şi fotbalul, sporturi foarte populare în rândul copiilor. Astfel, ne dorim să îndemnăm băieţii nu doar să privească la televizor, dar în egală măsură să fie activi, să practice sport. Pentru a răspunde acestor nevoi, departamentul nostru de programe a cumpărat serii informative, amuzante şi distractive", a spus Katalin Radóczy.
Conform acesteia, structura programelor Megamax a fost concepută ţinând cont de nevoile identificate în nişa de profil. De asemenea, programele difuzate de Megamax